لیست محصولات برند نشر گل‌واژه

1- مجموعه کتاب‌های طبقه‌بندی شده (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه)

2- مجموعه کتاب‌های کار و تمرین (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه)

3- مجموعه کتاب‌های گلبرگ (راهنمایی و متوسطه)

4- مجموعه سوالات دروس (ابتدایی و راهنمایی)

انتشارات گل‌واژه در راستای رفع نیازهای امروز دانش‌آموزان و همچنین سیاست‌های کلان آموزش و پرورش، گام‌های بلندی برداشته و توانسته است علیرغم مشکلات فراوان در این حوزه، 7 گروه محصول بزرگ را که هر یک از این گروه‌ها دارای چندین عنوان کتاب کمک آموزشی است، تولید و به مخاطبین خود عرضه نماید. این 7 گروه محصول هر یک ویژگیهای متمایز و کاربردی مخصوص دارد که ذیلاً به صورت مختصر به آن اشاره خواهد شد:


1- مجموعه کتاب‌های طبقه‌بندی شده (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه)


مجموعه کتاب‌های طبقه‌بندی شده برای پاسخ به نیازهای همه پایه‌های تحصیلی و با هدف کامل کردن روند آموزش، تهیه و تولید شده است. طبقه‌بندی و چیدمان درسنامه‌ها با برنامه هفتگی آموزشی این امکان را فراهم می‌کند تا دانش‌آموز بتواند در طول سال تحصیلی، همگام با مطالبی که معلم تدریس می‌کند، درسنامه‌های مربوطه را مرور نماید و از سوی دیگر با پاسخگویی به سوالات و آزمون‌ها از تثبیت مطالب در ذهن خود مطمئن گردد.



2- مجموعه کتاب‌های کار و تمرین (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه)
کتاب‌های کار و تمرین یکی از اجزای مهم در بسته‌ی کتاب‌های کمک آموزشی است که با هدف تعمیق و توسعه یادگیری و همچنین تثبیت آموخته‌های دانش‌آموزان تولید می‌شود. نشر گل‌واژه با توجه به شناخت نیازهای اساسی و نیز سلایق مختلف دبیران و دانش‌آموزان موفق به تولید این مجموعه شده است. مطابقت تمرین‌های متنوع و طبقه‌بندی شده این کتاب‌ها با برنامه هفتگی آموزشی، این امکان را فراهم کرده است تا دانش‌آموزان بتوانند در طول سال تحصیلی هم‌زمان با تدریس معلم برای تثبیت بیشتر مباحث مهمی که تکرار آن‌ها لازم و ضروری است، از آن‌ها استفاده کنند.



3- مجموعه کتاب‌های گلبرگ (راهنمایی و متوسطه)
یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان در شب امتحان دسترسی به منبعی مناسب از سوالات مهم امتحانی و آشنایی با نحوه طراحی و سطح سوالات است. نشر گل‌واژه با توجه به نیاز دانش‌آموزان برای ارتقاء نمرات امتحانی موفق به تولید مجموعه کتاب‌های گلبرگ شده است. این مجموعه با ارائه سوالات طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ تشریحی این امکان را فراهم نموده تا دانش‌آموز بتواند در ایام امتحانات نوبت اول و دوم با بکارگیری آموخته‌هایش توانایی خود را در حل سوالات امتحانی بسنجد و مفاهیمی را که در طول سال تحصیلی فراگرفته از طریق پاسخ سوالات و آزمون‌ها مرور نماید. از سوی دیگر آشنایی با تفکر طراحان سوالات امتحانی می‌تواند از اضطراب شرکت در آزمون‌ها کاسته و نمره درسی دانش‌آموزان را ارتقاء بخشد.



4- مجموعه سوالات دروس (ابتدایی و راهنمایی)
کتاب‌های مجموعه سوالات دروس نشر گل‌واژه با هدف شبیه‌سازی سوالات آزمون طراحی و تولید شده است. این نوع از کتاب‌ها، شامل چکیده‌ای از نکات و مفاهیم آموزشی مهم است که به دنبال آن سوالات طبقه‌بندی شده به صورت درس به درس همراه با پاسخ‌های تشریحی با رویکرد جدید آموزشی ارائه شده است. آزمون‌های پایانی هر درس شامل سوالات متنوع همراه با چند دوره آزمون نوبت اول و دوم همراه با جدول بارم‌بندی، یک آزمون کامل را برای دانش‌آموزان شبیه‌سازی می‌کند. در انتها نیز جدول ارزشیابی توصیفی و کیفی، کمک شایان توجهی به دانش‌آموزان و دبیران خواهد نمود.



5- بسته آموزشی فیزیک 1 و آزمایشگاه (اول متوسطه)
بسته آموزشی فیزیک 1 و آزمایشگاه مطابق با برترین استانداردهای امروزی آموزش فیزیک و باکیفیتی بسیار ممتاز منتشر شده است. این بسته شامل کتاب دانش‌آموز، کتاب کار و نرم‌افزار تعاملی است که ارتباطی هماهنگ بین آن‌ها برقرار شده است. این برای نخستین بار است که یک بسته آموزشی با چنین کیفیتی تالیف و تولید می‌شود. در کتاب کار فضای کافی برای پاسخ دانش‌آموز به هر یک از پرسش‌ها منظور شده است. در نزم‌افزار تعاملی، افزون بر تعداد زیادی آزمایشگاه مجازی و شبیه‌سازی حدود 70 آزمایش خلاقانه با وسایل ساده در خصوص مباحث مختلف فیزیک 1 فیلمبرداری و قرار داده شده است. تلاش فراوانی شده تا اجزای این بسته دارای ارتباطی هماهنگ و پاسخگوی تمام نیازهای دانش‌آموز در طول سال تحصیلی باشد.



6- فرهنگ واژگان دانش‌آموز (اول، دوم و سوم متوسطه)
فرهنگ لغت دانش‌آموز برای دستیابی آسان دانش‌آموزان به معنای واژگان هر سه زبان ادبیات فارسی، عربی و انگلیسی در یک کتاب در پایه‌های اول، دوم و سوم دبیرستان طراحی شده است. مرور، تمرین و تکرار در یادگیری و به خاطر سپردن معنای واژگان، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. دانش‌آموزان با فراگیری معنای هر واژه از کتاب‌های مذکور می‌توانند سهم قابل توجهی از نمره را در آزمون‌های مختلف به دست آورند. ازاین‌رو در راستای تسهیل امر یادگیری این مجموعه با قطع جیبی تولید شده است.



7- مجموعه کتاب‌های ماک (سال چهارم متوسطه)
با نگاهی به سطح دشواری کنکورهای برگزار شده در سال‌های اخیر، متوجه خواهید شد که زمانی می‌توانید سوالات تستی را به خوبی پاسخ دهید که مطالب کتاب درسی را به صورت مفهومی مطالعه نموده باشید. در راستای کمک به دانش‌آموزان برای تحقق بخشیدن به این مهم، نشر گل‌واژه سعی نموده است در میان کتاب‌های تولید شده در پایه چهارم متوسطه و کنکور، مجموعه کتاب‌های ماک را با محتوا و ساختاری متفاوت و نیز انتخاب سوالات متنوع و کاملا کارشناسی شده به ویژه در حوزه سوالات تستی تولید کند. ماک مخفف مرور، آموزش و کنکور است و کتاب‌های این مجموعه می‌تواند حلقه‌ی اتصال مفاهیم کتاب درسی و سوالات کنکور باشد. این کتاب با رویکرد تستی و بر اساس برنامه آموزشی هفتگی طراحی و مطالب آن طبقه‌بندی شده است.

بیشتر
نمایش 145 - 153 از 153 کالا
نمایش 145 - 153 از 153 کالا